Retourneren & Service

Niet tevreden?

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Een foutje in de uitlijning, een beschadiging tijdens de levering of een vergeten noest op een belangrijke plek in de foto. Erg vervelend natuurlijk. Op onze producten is de wettelijke garantieprocedure van toepassing. Dat betekent dat onze producten datgene moeten doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wij begrijpen als geen ander dat het kopen van wanddecoratie niet alledaags is en dat alleen het allerbeste resultaat telt. We willen namelijk dat je net zo enthousiast bent over het resultaat als wij. Logisch toch?

Stuur ons een foto van de beschadiging

Is jouw foto beschadigd binnengekomen? Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen kun je ons het best per e-mail een aantal foto’s sturen waarop de schade duidelijk zichtbaar is. Dat mag een foto via de mobiele telefoon zijn. Op deze manier kan ons team de klacht beoordelen en heb je op werkdagen uiterlijk binnen 48 uur een inhoudelijke reactie. Als blijkt dat er sprake is van verwijtbare schade door toedoen van ons of onze vervoerder, dan haalt onze pick-up service de print op en zorgen we voor een kosteloze herdruk.

Vermeld in de e-mail in ieder geval de volgende gegevens:

– Het ordernummer

– De naam van het artikel (Bij hout graag houtsoort)

– Naam, adres en woonplaats.

– Telefoonnummer

Nadat je klacht is ontvangen antwoorden we binnen 48 uur per telefoon of e-mail.

Herroepingsrecht. Voorkomen is beter dan genezen

Doordat onze producten maatwerk en persoonlijk zijn, is er op onze producten geen herroepingsrecht van toepassing. Kijk hiervoor bij de algemene voorwaarden.

Twijfel je over de keuze voor een materiaal of de afdrukkwaliteit van je foto? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier voor een gratis en vrijblijvende fotocontrole. Voorkomen is immers altijd beter dan genezen.

Is je vraag nog niet voldoende beantwoord? Ga dan veelgestelde vragen voor antwoorden op jouw vraag of neem contact op met onze print specialisten.

Mocht je ondanks alle inspanningen geen genoegen nemen met onze oplossingen, dan kun je een klacht of geschil indienen bij de Thuiswinkel geschillencommissie.
Ga hiervoor naar de website van de geschillencommissie www.sgc.nl.